2019. március 24., vasárnap

Búcsú

Három éve vágtam bele ebbe a blogba. Akkor úgy éreztem, hogy a Réka útja maradjon meg az én személyes életem krónikájának, a Boldog nő pedig szóljon általánosabb témákról. 
Írtam kertészkedésről, környezetvédelemről, otthonteremtésről, lakberendezésről, háztartásról, az egészség megőrzéséről és szépségápolásról. Szóltak cikkeim párkapcsolatról, szexualitásról, várandósságról, szülésről, anyává válásról, gyermeknevelésről. Szóba kerültek még a különböző közösségek és az önmegvalósítás, hivatás.
Eltelt három év, és egyre inkább kényszernek éreztem a heti cikkek megírását, melyek aztán az utóbbi időben el is maradtak. Örömből szeretek írni, és mostanság ezzel a bloggal kapcsolatban már nem éreztem ezt. Ezért hát úgy döntöttem, hogy az évforduló alkalmából be is fejezem.
Ez tehát itt a búcsú-cikk. Ha tetszett az oldal, kérlek, ajánld másoknak. Személyes írásaimat továbbra is megtalálod a Réka útján, szakmai témákról pedig a Réka Life Coach oldalon írok.
További boldog életet kívánok minden kedves olvasómnak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése